Wednesday, 29 October 2014

Mudahnya Membersih Rumah dengan Basic H Shaklee!

Basic H dari Shaklee merupakan antara produk kegemaran saya selain dari vitamin-vitaminnya yang lain. Bila sibuk berniaga, memang tak sempat nak mengemas rumah seperti dulu. Nak upah cleaner bersih rumah, sentiasa rasa tak puas hati dengan hasil kerja mereka. Ada jeee yang tak kena kat mata ni.. (aii. Sendiri yang cerewet. hehe)

Tapi keadaan berubah bila dah berkenalan dengan Basic H. Rasa macam nak kemas rumah tiap-tiap hari pulak. Pernah dulu anak-anak saya pi conteng skrin tv dengan pensel. Masa tu saya baru je nak try-try pakai Basic H.

Mula-mula beli tu memang tak konfiden langsung dengan Basic H. Dah beli pun, tapi dok peruk jek Basic H tu kat celah dapur. Pastu, saya dok pikir camana nak hilangkan kesan conteng kat skrin tv kami tu. Takkan nak tonyoh dengan pemadam?

Sebab anak-anak saya conteng sampai hampir separuh dari skrin tv. Lagi pulak, skrin tv tu jenis LCD. Saya cuba lap dengan kain basah tapi tak hilang jugak.

Akhirnya, baru teringat.. "Eh, aku kan ada beli Basic H? Cuba trylah!"


Basic H bahan pembersih serbaguna serta mesra alam
Pencuci Serbaguna Basic H dari Shaklee
Dah teringat tu, terus bangun pi amik Basic H yang botolnya pun dah naik berabuk sebab takdak sapa yang sudi nak pegang. Saya amik besen kecik, isi air paip dan titikkan Basic H dalam 4~5 drops camtu. Kemudian saya basahkan tuala dapur bersih dengan air bancuhan Basic H itu tadi.

Dengan dua kali lap, terus hilang kesan-kesan contengan. Skrin tv pun bersih dan berkilat-kilat macam baru! (yang ni memang ayat nak besar-besarkan cerita. hehe)

Terus saya jatuh cinta dengan Basic H Shaklee!

Bile tengok kesan conteng hilang, terus saya amik kain dan lap semua barang-barang dan perabot-perabot dalam rumah. Macam dah kemaruk nak mengelap pulak. Sejak aritu sampailah sekarang, Basic H wajib ada dalam rumah saya.

Basic H bertambah-tambah penting bila kami sekeluarga terkena Kudis Buta. Setiap basuhan dan rendaman kain baju, memang wajib saya campurkan sedikit dengan Basic H. Tak perlu banyak pun. Setiap basuhan mesin (muatan sederhana) = campur 1~2 sudu besar Basic H sahaja.

Dahlah pekat. So memang jimat sangat.


Panduan Penggunaan Basic H Shaklee
Panduan Penggunaan Basic H Shaklee
Basic H Shaklee memang menjimatkan dan berbaloi2!

1 botol Basic H = 16 oz (473 ml)

dan.... sebotol Basic H boleh dicairkan ke dalam 48 gelen air!

Banyak mana 48 gelen tu?

48 gelen lebih kurang 182 liter.

Banyak tuuuu.

Apapun, saya nak bagitau yang Basic H memang pekat, power dan menjimatkan. 

Basic H pekat, power, menjimatkan dan mesra alam
Dahlah pekat, power, jimat. Mesra alam pulak tuuu.

Bagaimana nak dapatkan Basic H?


Saya Pengedar Shaklee Puchong

  • Saya boleh COD area Puchong, Kinrara, Taman Putra Perdana, Taman MAS dan yg sewaktu dgnnye..
  • Bagi lokasi yg lebih jauh, saya akan mem'POSLAJU'kan order anda secepat mungkin.. InsyaAllah!
  • Kalau nak beli dgn harga ahli, lg murah!! Boleh jimat 15% - 30%!!! Bole mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan saya dan nikmatilah banyak kelebihan lain lagi.
  • Buat pembelian sebanyak RM 650.00 dan ke atas dalam satu resit untuk mendapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA untuk seumur hidup!!
  • Sila hubungi saya, pm/tel/sms/watsapp: 017-361 6140 dan saya akan uruskan secepat mungkin. Insya Allah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Pertanyaan...?

Name

Email *

Message *