Sunday, 15 October 2017

Sembelit Semasa Hamil: Cara Berkesan dan Selamat Atasi Sembelit

Hai Mommies !! Apa khabar hari ni?

Laaa. Sembelit ke? Dah seminggu tak membuang??! Alahai. Jangan stress-stress ya. Saya cuba bantu mommy-mommy semua atasi masalah sembelit dengan cara yang paling berkesan dan in sha Allah selamat diambil oleh ibu mengandung.

Atasi masalah sembelit ketika mengandung dengan Ostematrix Shaklee

Masalah sembelit ketika mengandung ni kita tak boleh biarkan. Sembelit yang tidak dirawat boleh menyebabkan masalah buasir. Lagipun, tak eloklah kalau kita dok teran-teran dalam bilik kecik tu kann.

Magnesium

Salah satu ikhtiar yang mommies boleh try ialah dengan mengambil suplemen yang mengandungi Magnesium. Magnesium ni adalah sejenis mineral yang penting dalam proses penyerapan Kalsium dalam badan kita.

Makanan kaya Magnesium

Magnesium ni umpama 'pelincir' dalam usus kita. So, perjalanan najis kat dalam tu pun lancar jek. Takdelah tersekat-sekat macam kereta dah nak habis minyak.

Magnesium juga membantu melembutkan najis kita. Magnesium akan menyerap air dalam badan dan ini akan meningkatkan kandungan air dalam salur usus. Seterusnya najis kita akan menjadi lebih lembut dan ini memudahkan najis dikeluarkan dengan jayanya.

Untuk proses ni berjalan dengan lebih lancar, mommy bantulah Cik Magnesium dengan minum air kosong yang secukupnya ya. Barulah senang nak membuang. Tak perlu nak teran-teran dahh. Sekali tarik nafas dalam-dalam, in sha Allah meluncur jek turun.

Ostematrix


Suplemen Kalsium lengkap dengan Magnesium dan Vitamin D3

Ostematrix ialah suplemen Kalsium yang diperbuat dari bahan-bahan semulajadi. Bukan bahan-bahan sintetik. Ostematrix juga lengkap dengan mineral Magnesium dan Vitamin D3 untuk proses penyerapan Kalsium yang optimum ke dalam badan.

So, kalau mommy nak beli kalsium, belilah yang lengkap dengan Magnesium dan Vitamin D3 ye. Barulah berkesan dan selamat.

Testimoni Ostematrix


Testimoni Ostematrix bantu atasi sembelit semasa mengandung

Testimoni Ostematrix bantu atasi sembelit semasa mengandung

Testimoni Ostematrix bantu atasi sembelit semasa mengandung

Ramai dahh mommy-mommy yang berpuas hati dengan keberkesanan Ostematrix Shaklee ni. Yang tengah baca ni bila lagi nak merasa penangan Ostematrix? Selain bantu atasi sembelit, manfaat lain pun mommy boleh dapat tau.

So, memang tak rugilah makan Ostematrix ni.

Nak cuba Ostematrix? Meh wassap saya, Sue di 017-361 6140

Atau boleh jek tinggal komen kat bawah ni. Saya akan reply secepat mungkin :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Pertanyaan...?

Name

Email *

Message *